Herbetiz bultan ya kodek!

Cuma, Mayıs 30

Okul bitti. Yurttan ayrılıyoruz. Tepe dolapları boşalttık, 2 karış penguen ve uykusuz çıktı. Sam ve Uğur son sınavlarındalar ben çok hüzünlendim sabahtan beri Beatles dinleyip hüzünleniyorum zaten.
Posterle dolu duvarın bomboş kalması ayrı hüzünlü, pis nevresimimin altındaki yatağımın yüzünün gözükmesi ayrı hüzünlü. Zaten o yatağın yüzü şeytanın yüzü gibi bir şey. Gördükçe içime ataş düşüveriyor.
The Fool On The Hill dinliyorum ilk kez. Deezer sağolsun. Daha önce nasıl dinlemedim bu süper şarkıyı dedim. Beatles'tan The Fool On The Hill süper.
Sene başında atmaya kıyamadığımız yarısı içilmiş 2,5 litrelik kolamız var, açık çay renginde şu anda, bir gün yeriz diye pencere pervazına bıraktığımız helva var paketini açmaya korktuğumuz, imsakiyemiz var İTÜ Ülkücülerinden aldığımız
http://www.itu-ulku-bir.8m.com/
Odada içtiğimiz şarapların mantarlarını atmamış saklamıştım, 13 tane mantar çıktı. Sam'e göre çok, bana göre az.
David seneyi bizimle çıkarttı ya ona seviniyorum. 1 hafta yaşamaz dediler balığa, her türlü zorluğa göğüs gerdi 2 dönemi geçirdi. Koçum benim. Gözünün şiştiği gün geldi aklıma üzüldüm. Koç o koooooç.

Yarın sabah gidicem, Uğur pazar sabahı gidicek, Sam 1 gün odada yalnız kalıcak. Bomboş oda. Sabaha kadar ışık ses kesilmezken şimdi bomboş. Çok travmatik bişey. Sam geçen sene yaşamış yeni yeni atlatıyodu. Tam atlatmışken yenisi gelicek. Yazık çocuğa...

1 yorum:

Uğur'a çok yakın birisi dedi ki...

Yazıdaki, "...Uğur pazar sabahı gidicek..." kısmı az önce birinci ağızdan yalanlandı. Çünkü Uğur cumartesi öğleden sonra gidecek! =)