Herbetiz bultan ya kodek!

Pazar, Haziran 1


kahvemi kahverengi isterim ben sayın bayan,
dudaklarınız kadar tatlı olacaksa paramın yetmeyeceği kadar bile getirebilirsiniz..
oturup size şiir yazmamdan anlamış olmalısınız;
pek param olmadığını.

siz çok zeki görünüyorsunuz sayın bayan,
şaka şaka ben ne anlarım zekadan?
hem görünüşten zeka anlaşılmaz ki o önyargı olur en fazla..
ama önyargılı olanlar daha iyi bahşiş bırakırlar dimi sayın bayan?

kahvem ölüm kadar siyah olsun sayın bayan,
evet farkettiğinize göre gerçekten zeki sayılmalısınız..
şiir bile yazamıyorum ben, özlü sözlerden çalıp çırpıp yazıyorum
acaba tanrıda bizi yaratırken bişeylerden çalıp çırpmış mıdır sayın bayan?
yoksa hepimiz birer salt hayalgücü ürünü müyüz?
kafein gibisiniz sayın bayan,
kalp atışlarımı hızlandırıyorsunuz,
sağlığıma zararlısınız buyüzden
lütfen çekip gidin burdan

sakın kıpırdamayın sayın bayan
bir yere ayrılmanızdan korkuyorum
çok çok korkuyorum
titremem kahveden mi korkudanmı sayın bayan?
fotoğraf coffee and cigarettes filminden alınmıştır.

Hiç yorum yok: