Herbetiz bultan ya kodek!

Çarşamba, Şubat 11

otosöyleşi

Şerefsizin teki olmanız konusunda ne söyleyeceksiniz?
Yorum yok
Peki korkaklığınız?
Bu konuda konuşursam çok kişinin canı yanar.
Kamuoyunda Nazi olduğunuz konuşuluyor.
Bakın daha önce de açıkladım. Dostum İsak'ı öldürmek istiyorsam bu kişisel bir sebeptendir. İdeolojik hiç bir yanı yok!
Nefretinizin kaynağı neydi peki?
Express ve Mesele koleksiyonumun yarısı onda. Altı aydır! Ayrıca perdemde sigarası ile delik açtı.
Bunu yasal yollarla halledemez misiniz?
Dostum ben bir anarşistim.
Bende bu konu hakkında konuşacaktım. Faşist Lider Asham Bey (Bilge Büyücü Asham) ile yakın dostluğunuz garipseniyor. Bir anarşistin, bir faşistle hemde bir diktatörle bu kadar yakın arkadaş olması garip değil mi?
Kadınlar konusunda onun kafası da en az benimki kadar karışık. Bu yüzden ideoloji üzerine pek konuşmayız. Tartıştığımızda da beni ikna etmeyi başarıyor, ertesi gün kendimi yeniden ikna etmek zorunda kalıyorum.
Siz onun kafasında bir takım değişikliğe sebep olabildiniz mi?
Bir keresinde iyice içmiştik. Gecenin ilerleyen saatlerinde en süper yönetim biçiminin aristokrasi olduğunda hemfikirdik. Hatta Asham, Platon'la konuşup düşüncelerimizi teyid etmişti. "Bunları ertesi gün hatırlamalıyız." diyerek not almıştık. O kağıda ne oldu hiç bilmiyorum. İsak'ın götürdüğü Express'lerden birinin arasında olabilir.
Albüm satışlarınız oldukça iyi gidiyor.
Evet bu evi albümlerin parasıyla aldım. Büyük değil mi?
mp3 ile savaşmayı nasıl başardınız?
Asham'ın hazırladığı virüslü mp3leri internete saldım. Antivirüslü CD'lerim kapış kapış gitti.
Ama plak satışlarınız CD satışınızın 7 katı. Asıl satışı plak üzerinden yapmanızı neye bağlıyorsunuz?
Bilmem "Issız Adam"ın etkisi olabilir mi?
Eklemek istediğini başka bir şey var mı?
18'ini yeni doldurmuş gençler. Genel seçimler yaklaşıyor, heyecanlısınız biliyorum. Sakın kanıpta oy vereyim demeyin.

Hiç yorum yok: