Herbetiz bultan ya kodek!

Cuma, Temmuz 1

bayağı yorgunum, biraz mutsuz gibi ama bi garibim. yorgunluğumun üzerine çalışmaya devam etmem gerekiyor ama aynı zamanda yorgun ve çalışıyor olmak biraz saçma bir gurur da vermiyor değil. sonuçta boş boş oturmayı tercih etmezdim tabii. uykusuzluktan algılarım biraz kapalı o yüzden dinlediğim müziklerden pek keyif alamıyorum. böyle kendi kendine ruhuma girip şenlendirecek bir müziğe ihtiyacım var. minoo javan'ı deniyorum fena değil. bir de fark ettimki insan yorgun ve mutsuzken keman sesi fena gelmiyormuş. aslında keman sesi değil de tiz sesler diyeyim. günler geçiyor, deşifrem bekliyor, daha başlanmamış gibi bişey sanki. amerika kupası'nı izlemek istiyorum ama izleyemiyorum. bişey olmasa delirirdim demek istiyorum ama öyle bişey bulamıyorum. galiba biraz malım öyle delirecek falan değilim. delirecek olmadığım için beni delirmekten koruyan bir şey de yok tabii. acaba delirecek gibi olsam beni delirmekten ne korurdu? neyse yarın cumartesi doya doya uyuyamam ama önce deşifremi bitirir sonra doya doya uyumaya çalışırım. yarın kanada'nın ertesi gün ablamın, ondan sonraki gün de amerikanın doğumgünü gibi bişey. öyle işte. sevgiler. fc

Hiç yorum yok: