Herbetiz bultan ya kodek!

Cumartesi, Kasım 14

Eski Camel'a Bir Balad



Günün birinde, yeşil Camel çantamla,
Trene atladım içinde iki parça eşyamla.
Eski dostum Erhan'ın çalıştığı köye,
İki duble rakıyla gençliği yad etmeye...

Kompartmanda uzatırdık
Karşıdakine paketten bir dall.
Anlardı boş adam olmadığımızı,
Tütünün hasından anladığımızı...

Kanıtlamak lazımdı onlara anladığımızı
El sürmedik cıgaraya Camel değişeli
Kimileri döndüler winston'a marlboro'ya
Biz kokusuna bile katlanamadık Erhan'la

Kaç yıl geçti aradanki bilemem
O günden beri yemek yemek istemem...
Arkasından demli bir çay ya da kahve ile
Eski Camel arar bu ciğerler

Solo

Sonra çıkıverdi birden karşıma;
Urfa Viranşehir tarafında
Trenden inmiş uğramıştım su almaya
Göz göze geldik Yaşlı Deve Joe'yla.

Kaç yıl geçti aradan bilemem
O günden beri yemek yemek istemem...
Çünkü arkasından demli bir çay ya da kahve ile
Eski Camel arar bu ciğerler

Kaç dal kaldı sayamıyorum
İçime oturacak pis histen korkuyorum
İkisini saklasam, yok olmaz!
Joe, saklayanardan hoşlanmaz.

Erhan anlamaz mı kokumdan?
Baktı gözlerime, var mı dedi kalan
Dedim Erhan bu gün bize bayram olsun
JTI ürettiği Camelları götüne soksun.

Kasım 2009

2 yorum:

Alperro dedi ki...

Resmini koyduğun albüm de mükemmeldir demeden edemedim doğrusu.

yazgı dedi ki...

camel görünce atlayıp ben de camel adlı grubu çok çok severim diyesim geldi.