Herbetiz bultan ya kodek!

Cuma, Haziran 3

öyle deme öyle diyince öyle demişsin gibi oluyor


Efendiler finaller bitti. Ben de bittim geyiği yapmayacağım zira şaşırtıcı bir şekilde rahat geçti. altıdan dördü açıklandı, diğer ikiyi de geçtiysem öğrencilik hayatımda ilk kez full çekmenin haklı gururunu yaşayacağım. Dün sınav çıkışı Krek'in "Hoop Gitti Kafa" oyununu izledim. Yarım saatlik ve epey keyifliydi. Ayrıntılı bilgi için Bir+Bir alıp Berkun Oya söyleşisini okuyun. O daha keyifli. Tatil bittikten sonra yapacaklarıma ufaktan başladım. Önce internetten yakın bir kütüphane aradım. Kalktım Zeytinburnu'na gittim. Zeytinburnu'yla ilgili ilk tespitim Zeytinburnu'ndaki insanlar çok hızlı yürüdükleri oldu. Yol tarifinde "Yürüyerek onbeş dakka, yürüyerek 20 dakka" dedikleri yolu bir buçuk saatten uzun yürüdüm. Neyse aradım buldum kütüphaneyi ilkokul kütüphanesinden hallice çıktı karşıma. Nedense İstanbuldaki bütün kütüphanelerin Atatürk Kitaplığı gibi olmasını bekliyorum. Zaten internetten İstanbul Kütüphaneleri diye baktığımda karşıma 100'e yakın kütüphane çıkınca şok olmuştum. 100 tane Atatürk Kitaplığı bekliyorum memlekette. Benimki de kafa... Bir gittim iki tane adam çay içiyorlar. Dediğim gibi ilkokul kütüphanesinden hallice bir yere aldılar beni. "Ders çalışmaya mı geldin?" dediler ama ne ders çalışması? Oturup kitap okuyacak boşluğu bulmak zor. Neyse şöyle bir bakıp kaçmaya yeltendim. Tuttular konuştuk. İTÜ çok kral okul falan dedik sonra ben kaçtım.
Amatör lig maçı izlemeyi planlıyodum ama lig tatile girdi yalan oldu. En çok onu kaçırdığıma üzüldüm. Yarın Kadıköy semalarında pislete binmeyi düşünüyorum. Rüzgar, bacak kaslarım ve ben. Ciğerlerime kötü davranıyorum böyle küçükl jestler yapmak lazım arada.
kiss kiss
fc

Hiç yorum yok: