Herbetiz bultan ya kodek!

Pazartesi, Eylül 19


Ben motorsikletle yol alirken bir muson bastırdı. Burası musondan sığındığım köy.








Motorum yadigâr ve yol üzerindeki bir Jein tapınağı.










Bu fotoğraftan kısa bir sure sonra Boğaç'la ayrıldık. Son çayımı içiyorum, o da beni bekliyor.







Muson, kum fırtınası, rüzgar derken neyden korunacağımı şaşırıp Vecihi'ye dönmüş halim.








Çölde muhabbet ettiğim çocuklar. Bana 10 rupi karşılığında iki paket devletin doğum kontrolü için dağıttığı prezervatiflerden sattılar.

3 yorum:

Boğaç Oydemir dedi ki...

oha lan sakallarini kesmissin
1. fotograf cok guzel erkek cocuklarin suratlarindaki ifade ve kiz cocugun suratindaki utangac ifade... ve kucuk cocugun ciplakligi...
motorun cok kralmis bu arada
ve muhabbet ettigin cocuklarin suratlarinda yapismis kum taneleri olmasi cok hos bi detay... go fevzican!

Adsız dedi ki...

FC yedigin ictigin yine senin olsun ama biraz onlardan da bahset

duende dedi ki...

haklisin adsiz kardes, blogu biraz ohmal ettim. vakit bulunca guzelce jaisalmeri, dharamsala'ya gelirken cektiklerimi ve dharamsala denen yerin cennete ne kadar yakin bir yer oldugunu anlatacagim.
bekleyin beni
fc