Herbetiz bultan ya kodek!

Perşembe, Eylül 22

Her Sey Yolunda Derken

Uzun zamandir yalandan yalandan yaziyorum, huzurlu bir vakitte uzun uzun anlatacagim. Motor seyahatim, Dharamsala'ya gelmek icin cektiklerim, dunyanin en mukemmel iki uc insani, Dharamsala denen cennet vs.
Dharamsala denen cennette Hindistan'da sevmedigimiz hicbir sey yok. Gurultu yok, kalabalik yok, pislik yok, riksa yok, "Hello my friend." diye pesinde kosan adamlar yok, sicak yok burasi gercek bir cennet. Dharamsala'ya (Daha dogrusu icindeki Bhagsu koyune) geldigim anda emeklilik planim kafamda belirdi. Burada bir otel acacagim. Fc's House "Home Sweet Your Home"
Iste bu guzel yere gelisim seyahatimin sonuna gelince bir huzun saldi beni. O kadar sevimsiz sey gordum ki Hindistan'i neredeyse kotu hatirlayacaktim. Tamam dedim simdi Hindistan'la barisabiliriz. Sorun bu ulkede degilmis, ben yanlis yerlerini geziyormusun. Sonra Kesmeseker'in bir sarkisi canlandi kafamda. Her sey her sey yolunda derken, yollar ayrildi birden. Ayrilmadi ama ayrilmasi yakin.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Kafanizi yoran, huzurunuzu kaciran neydi?

duende dedi ki...

Hindistan'da tout denen adamlar var. Isleri seni bir otele, restoranta, alisveris yapacak bir yere yonlendirip komisyon almak. Bu adamlar Hindistan'a adimimizi attigimiz andan itibaren pesimizi birakmadilar, sayisiz kez kaziklandik, kandirildik vs.
Hindistan'in sehir hayati gercekten yorucu. Kornalar, toutlar, riksacilar vs. Sahsen kendimi ne kadar sehir disina attiysam da kar etmedi. (Dharamsala'ya gelene kadar.)
Boyle yazinca her seyden rahatsiz olan prenses gibi gozuktugumu hissettim ama insan gormeden boyle oldugunu tahmin edemiyor.
Oyle yani

Boğaç Oydemir dedi ki...

ee napiyosun dharamsalada ne kadar kalicaksin didgeridoocuyu buldun mu oradan sonra nereye gideceksin

Hayal dedi ki...

Nepal yolculugu ne zaman?

duende dedi ki...

Nepal bana biraz yalan oldu, okuluma donmem gerekiyor, carsamba gunu Istanbul'da olacagim. Nepal'i hepberaber Bogactan dinleyecegiz artik.

özlem dedi ki...

çarşamba dönüyorsun demek! bandoyu hazırlayalım:)