Herbetiz bultan ya kodek!

Pazar, Eylül 25

Varanasi'de Masaj Keyfi

Uzun zamandir yazmiyoru, rahatim sanmayin cidden rahatsiz hissediyorum. Hergun onlarca sayfa yazmak istiyorum ama artik biraz baydim sanirim. Bu arada ben yazmazken Bogac, Varanasi seyahatinden bir kuple dokturmus, uzun zamandir gulmedigim kadar guldum.
Kaldigim Mc Cleud Sehri'nin Bhagsu Köyü'nde keyifli ve huzurlu gunlerime devam ediyorum. Musluman cemaatle siki iliskilerim var, dun aksam birilerinin evinde aksam yemegine davetliydim, geri kalan vakitlerde Tibet,in surgun hukumetini geziyorum, Tibetli yoldaslarla ve Israilli turistlerle muhabbet ediyorum. Burasi kucuk bir Israil gibi. O kadar cok Israilli turist var ki bütün lokantalarda Israil yemekleri de (İsrail yemeği dediysem falafel, humus falan) servis ediliyor, kimilerinin Hibruca menuleri var, internet kafelerde klavyelerin uzerinde Hibru harfleri de eklenmis...
Hindistan'da kendi koyundeymis gibi tatil yapmaktan ne keyif aliyorlar bilemedim ama keyifli insanlar. Guzel guzel muhabbetler ediyoruz.

Hiç yorum yok: