Herbetiz bultan ya kodek!

Cuma, Temmuz 8

Kaptanın seyir defteri

Efendim, Hindistan'ın rotası hazır. Zafer Bozkaya'nın nacizane yardımları sayesinde bir rota çizdim. Hatta onun tavsiye ettiği rotayı neredeyse direk aldım. İçine bir Katmandu kattım. İki kere ülke sınırı geçmeye malolacak olsa da oralara kadar gidip Katmandu'yu görmemek günahtır diye düşündüm. Cat Stevens gibi Katmandu, i'll soon be touching you diye dolanıyorum. Rotayı haritaya beyazla çizdim, (yine paint, i love paint, hello recep daştan) sağ üst köşeye de görülecek yerleri yazdım. En son güneyden Thiravanantapuram'dan vınn Seylan'a uçacağız. Uçak yerine deniz yoluyla gitmeyi istiyor deli gönül ama terör vermiyor izin. Bir yandan couchsurfing araştırması içerisindeyim ama henüz kaydadeğer bir sonuç çıkartamadım.
Ha unutmadan ekleyeyim yola üç kişi çıkıyoruz. İnsanlar duydukça eklenmek istiyorlar. Ben istiyorum ki yüzlerce, binlerce insan kolkola girelim Hindistan sınırından. Buradan 70 milyona sesleniyorum. Hindistan görmek isteyen herkes! Gezmek isteyen herkes! Amerika ya da Avropa görmek isteyip vize alamayan herkes! Canı sıkılan herkes! "Mezun oldum iş yok napıcam ben?" diyen herkes! "İtirazım var kaderin cilvesine." diyen herkes! Gelin hep beraber gidelim. Çok para gerekmiyor inanın. Hindistan'da 150 kilometre trenle 10$'a gidiliyor mesela. Olmadı ben sizin için otostop da çekerim. Gerekirse hep beraber ekmeği tuza katık edip yeriz. Hatta oralarda köriye katık edebiliriz. Yeter ki sevin, yeter ki gelin!

3 yorum:

julia dedi ki...

okul problemi olmasa ben de gelirdim.bak,içimde kaldı.

şekerpare dedi ki...

küçük buda. katmandu yu katman çok iyi olmuş. ben yolculuğun hindistan ayağında sizle olabileceğim ya fcciğim. bir dakika bile kaybetmek istemiyorum orda geçireceğimiz vakitten. siz kaç gğn iranda olacaksınız? kaçında hindistana geçeceksiniz?

duende dedi ki...

4'ünde hindistan'dayız. ama en çok iran'da eğleneceğiz.